Talent ontwikkelen met hoofd, hart en handen

Groepsindeling schooljaar 2021-2022

                                                                                                           

Groepen:
 
Naam:
 
Dagen werkzaam:
Directeur Ingrid Maes   ma-di-wo-do of vrij
OC- er (coördinator leerlingenzorg)  Linda Knapen ma-di-wo
Groep 1/2A Saskia Mooren ma-di -vr
              Elfrie van Horssen wo-do
Groep 1/2B Kelly Langers ma-di-wo-do
  Elfrie van Horssen vr
Groep 3  Janneke Engels  di-wo
  Inge Scheepers   ma- do-vrij
Groep 4 Tanja Rademakers   ma-di-do-vr
  Jacques Hanssen     wo
Groep 5 Janneke Engels ma
  Petra Doezé        di-wo-do-vr
Groep 6     Suzanne Dereumaux ma-di-wo
  Marike Kleyweght do-vrij
Groep 7 Jacques Hanssen ma-di
  Joyce Bongers wo-do-vr
Groep 8 Marike Kleyweght ma-di
  Margreet Fabriek wo-do-vrij
Onderwijsassistent
(alle groepen)
Albert Kleibeuker ma t/m vrij
 
Plusgroep op school Margreet Fabriek di (1 dagdeel ochtend of middag)
leerkrachtondersteuner Jac Brentjens ma-di-do
Basisschoolcoach Margreet Fabriek  
Orthopedagoge Lisa Buijnink om de week een dagdeel
Administratie  Brigit van den Berg do middag om de week
Conciërge Jan van Leuken do
Aanspreekpunten bij afwezigheid directie
Inge Scheepers
Linda Knapen

 
do- vrij                              
ma-di-wo                               
Regiodirecteur Johan van den Beucken  n.v.t.

Groepsgrootte en de formatie (inzet personeel) zijn ieder jaar medebepalend voor de totstandkoming van de groepen. Dit is een proces dat ieder jaar heroverwogen wordt en ook ieder jaar opnieuw bepaalt hoe de groepen ingedeeld worden.

In de loop van het jaar zullen diverse stagiaires stage lopen op onze school. 

Daarnaast zetten we formatie/leerkrachten in voor extra taken en die zaken die op dat moment aandacht nodig hebben bv. Levelwerk, Rots en Water, afname van toetsen.

Het team van De Klimop heeft haar wekelijkse team-/bouw-/werkvergadering of overleg na schooltijd op wisselende dagen. In deze tijd worden allerlei lopende zaken besproken, activiteiten voorbereid, leerlingen besproken, het onderwijs geëvalueerd, nieuwe onderwijskundige ideeën ontwikkeld, enzovoorts.